HAHAA!!

Igår hade jag hela ÅTTA läsare av min blogg! Pinsamt nedfall måste jag säga! Men kan skylla på att jag inte uppdaterat på 2 dagar! HAHAHHAAA

Gick dock precis in på min bank och överförde lite pengar. Hämtar ut min skatteåterbäring på måndag också, och får mer lön från nynäsjobbet. Ser riktigt bra ut. Första gången på hela sommaren jag blev glatt överraskad :D Yes!! Kommer dock försvinna en hel del i Usa, men det för inget. Får vänta med köp av lägehet en månad extra så bara ;) Varför stressa egentligen!?!?!?!!! Vill iofs inget mer än bara flytta nu egentligen..

Men en kär vän ringde precis till mej och berättade om Usa planerna, och han kommer vara i San Diego samtidigt som oss :) Blir soft soooooft :D

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0