How come lake Titicaca is not filled with boobs and poop?!

Igår fikade jag med min gamla lärare, som jag inte träffat sen jag gick i tvåan (och då på grundskolan), i typ en och en halv timma på Kafi :) trevligt trevligt. Sen träffade jag upp karrebarre och käkade vår huvudrätt FALAFEL och sen lite fika efter det. Sen gled jag hem till Titti och hade en mysig liten pratstund.

Idag vare jobb, pisspass som gällde, Oh yes! Gick sjuuuukt bra! Imårrn blire mer pisspass innan Partaj. Juppidupp.
Brutit mitt shoppinglöfte och köpte en ny top som jag ska ha på mej... min garderob är INTE ok jusst nu! usch jag var tröttnat på alla mina kläder!!!!

Dagens mest skumma konversation:
Emmelie- Vad är det där för skyltar?
Celina- Bara namn på städer
Emmelie- Men är det där ene en Städ?
Celina- Haha heter inte städ, stad. Men det är bara räder (WTF!?)

Tagga för morgondagens kväll. Blir sweet :D
Nu ska jag sova!

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0