Möjligheternas dagar

Jag är ledig nu två dagar i rad. Har inget direkt planerat. Har alla möjligheter i världen att göra vad jag vill (nästan).
Vad väljer jag då att göra?
Jo, jag sover tills jag vaknar och drar mej lite till. Går upp och äter frukost och kryper sen ner i sängen igen med datorn i knät. Tittar på lägenheter och drömmer mej bort nån annanstans. Väntar väl mest på att Titta ska höra av sig och säga att hon är på G.
Vad som händer ikväll är det ingen som vet? Kanske utgång? kanske film med några kompisar? Kanske slappa hemma? Inget planerat.
Imårrn är det inte heller nåt som händer... spelning på kvällen dock. Sista för sommaren. Har en planerad i höst sen ute på Gålö. Dagen efter jag kommer hem från Usa. ÅÅh vad jag längtar dit. Ska bli så soft att umgås med brudsen, shoppa och sola :)
Kanske dax att duscha? Eller somna om? Eller träna? Eller gå ut och gå? Eller åka till stan?

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0