Om man ringer i en fjärrkontroll, kommer man till TV-guiden då eller?

Jag och Emmspemm var ute på äventyr i Handen idag. Vi käkade på Thaien (oh, yes we did!), och utanför satt en tant och blockerade den lilla uteserveringen. Hon såg lite smått galen och äcklig ut så vi satte och inne och tittade ut på henne. Tillslut plockade hon upp en jättelång fjärrkontroll och började slå in ett nr, sen satte hon fjärrkontrollen mot örat och satt och pratade i minst 10 minuter! HAHA, så sjukt roligt :D Tror Emmelie började skratta och gråta lite på samma gång!


----------------------------------------------------------------------------------------------------




Denna kamera införskaffar jag mej nästa vecka. Sjukt coola funktioner har den! Sådana som ingen annan kompaktkamera har.. än så länge. filmar i HD, fotar 10 snabba bilder på raken som en grym systemkamera, vidvinkel, 14 megapixel osv osv.
Lite taggad :)

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Tack för tipset Celle men tänk att 1000kr är bara 300 mer än tygskorna ;) Va säger ru om de då?



Kramselikram

2010-08-12 @ 17:14:27
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fuskis du är då Ciccelijana ;)

Fett najs med converse från amerikat :P



Skulle med vilja men jag får nöja mig med att köpa här i svedala.



I will follow my heart <3



PUSS

2010-08-13 @ 00:18:27
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0