Otippad ledighet!?

Vaknade upp idag och insåg att jag var ledig!! WTH!? Vad ska jag göra idag då?
Sov som vanligt bort halva dagen eftersom jag inte kan somna förrns klockan 4 på mornarna.... kan bli ett problem imårrn eftersom jag måste upp klockan 6. MEN, till saken... JAG HAR INGET ATT GÖRA! Ingen som är ledig som vill leka med mej jueee...
Usch jag har inget liv! HAHA.

Ikväll blire iallfall sytycd med Emmspemm :) Inte sett henne på ett tag, så det blir nog awsome :)

Ett annat problem jag har är att jag inte gillar min tandkräm! Den smakar inget och skummar inget i munnen!
Jag vill kunna vara som andra barn och använda vilken tandkräm jag vill.. MEN ICKE!

Celina fun fact:
På två nätter efter jobbet har jag sett 10 avsnitt av how I met you mother säsong 2!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: totte

haha ja visst är det tråkigt att vara ledig när ingen vill leka! haha vadå vad använder du för specialtandkräm??

2010-08-03 @ 17:12:43
URL: http://tresmaapor.blogg.se/
Postat av: C

Haha jag är typ allergisk mot tandkräm... svider massa i munnen och börjar flagna typ, så jag kan bara använda zendium.... utan smak!

2010-08-04 @ 00:35:44
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0