Party party och sjukdomar

hejdå T :( Jo jag kommer sakna dej mest!!! Men vaditusan.. det är inget hejdå forever :)
Blidde lite party Hos Arrebarre. Trevligt folk, trevlig tillställning. Yes yes :) Men när folk drog vidare ut, då gick jag och fröken K och sov på soffan i fosterställning! Klockan halv 5 (?) Blev jag väckt av en viss empa som kommer och lägger sig på mej och arvid som förflyttar oss till sängen istället. Så istället för egen soffa och filt blev det stoooora kuddar och en täcke typ. Var så sjukt trött så jag sov bra.
Glidar öppning idag... sen blev jag sjuk!? Vaditusan hände???
Trodde jag skulla svimma och spy samtidigt som jag svettades och frös. Hjärtat bultade i 190 och var sjukt anfådd. Skumt det där. Gömde mej en stund på kontoret för att inte tuppa av typ... hur skumt är det!? Hoppas på bättre mående imårrn så jag slipper ge kollegor jobbigare dagar...

Näe nu måste här sovas. Bilder finns från igår.. men alla ser fett fula ut, så jag skippar typ dom... får se vad som händer.. haha :D

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0