Wipdidooo

Sov på soffan i natt... Oh yes! DUMMA LILLEBROR tog över mitt rum och snarkar som en stoppad säl så jag tog täcke och kudde och kröp ner i soffan. Sov dåligt. Var arg när jag somnade och arg när jag vaknade.
Skulle bruncha med Emmelie i Handen. Men kris på jobbet, så jag flög iväg till vår älskade Hamburgerestarunrang (Jupp, så stavas det nu) istället.
Dirr efter detta jobb flög jag till gullmars och plockade upp Titti sen flög vi till Nynäs. Oh, yes, grymma flygskillz vi har!
Spelning i kylan och mörkret. Mycket mygg, men starka lyssnade som plågade sig igenom spelningen. haha!
Sista för sommaren. It's been a good year. Iofs en spelning kvar i höst på gålö. Blir säkert nåt mer sen också... det blir det alltid.
Nu ska jag äta lite cashew och sen sova tidigt. Upp och hoppa imårrn och sen blire surströmming hemma hos farmor. Jo, det är baskemej tradition.

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0