Dan före dopparedan..

Kan ha döpt nåt inlägg till detta förra året? Rubriken kom upp automatiskt? Har jag haft blogg ett år? Näeee det kan väl inte stämma?

Hur som haver är det massa som ska göras idag. Igår kväll fick jag fnatt och rensade ut hela det andra sovrummet från kartonger , skit, möbler, tavlor. ja ALLT. möblerade om hela rummet och bytte några sängar från sovrum till sovrum. KUL hade jag. Idag måste jag bära upp massa saker på vinden, ut i miljöstugan, hitta kläder till morgondagen, plocka ögonbrynen, raka benen, duscha, tvätta håret, packa väska till juldagen, städa, diska, damma, slå in paket och hinna till jobbet tidigare dessutom!

NU ska här skridas till verket.

Men GOD JUL på er allihopa. Hörs säkert på juldagen!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0