Min drömprins?

"Jag är nog världens största singel. Jag är nog så mycket singel som man kan bli" Så uttalade jag mej själv på jobbet idag.
Men igår såg jag honom. Såg min frikkin drömprins!! Inte han som gav mej sitt nummer i sin egen handflata. Och inte han som busringde jobbet och frågade om han fick ligga med mej. Nej. Såg en så sjuuuuuukt söt kille på tunnelbanan i skarpnäck. Så pinsamt söt att jag inte kunde sluta titta. Behövde sysselsätta mej själv med sms. Jaaa, jo dom som messade mej vet hur jobbigt det var för mej.
Men den där killen alltså. Fick typ fjärilar i magen av att bara titta på honom. Han var sådär töntigt söt... inte ubersnygg eller så, utan mer en charm typ när han log. Tänkte verkligen gå fram och prata... men han satt ju med typ 8 kompisar.. inte riktigt okej sådär på ljusan dan.
När han då hoppade av i gullmars så lyfte han upp sitt bagage som bestod av en gitarr. EN GITARR!!! Snubben var sjuuukt söt och spelade gitarr. JAG MISSADE MN DRÖMPRINS!

Har nu ett nytt quest i livet. Jag ska hitta honom!

Peace out <3


Kommentarer
Postat av: K

Det fixar vi ju lääätt! :)

2010-12-06 @ 17:15:34
Postat av: Carolina

Kom ihåg att du också ha en din sidekick som erbjudit sig att stå i skarpnäcks tunnelbana hela dagarna tills han återfinns!

2010-12-07 @ 00:24:40
Postat av: Celina

Haha ja min sidekick kan ju ta det som ett heltidjobb... dock kommer sidekicken bara komma hem med en random dude som spelar gitarr... men som helst med en gitarr. haha!

2010-12-07 @ 07:45:01
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0