God morgon god morgon (på göteborska)

Det låter lite tuffare så tycker jag! :P

Näe men idag har jag sovit ut... gick upp typ klockan 13 tror jag.
Jag får min laptop ominstallerad idag tror jag. Hade massa virusskit på datorn så jag inte kom åt nåt program. Spännande att se vad som är kvar på datorn när jag får tillbaka den. Han lovade att spara alla bilder, men sen har jag massa filmer och serier och massa musik på datorn som man egentligen vill ha kvar... men det går ju alltid att fixa nytt. Bilderna där emot... om 6000 bilder försvinner från min dator blir jag ledsen!!

Nej men idag har jag käkat lite frulle, tänkte börja titta på entourage faktiskt. Hört att serien är bra.
Sen ska jag städa mitt rum lite.. och sen till skolan för att möta adam och dra och köpa root beer! SMASKENS!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: angelica

ööhhh klart! :D

2010-02-09 @ 19:10:01
URL: http://iamyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0