Helgens början...

Jag kom hem torsdag kväll sådär vid halv nio-isch. Däckade i soffan vid tio... vaknade igen nästa morgon av att katten flåsar mej i ansiktet!

Kryssningen var awsome!!! :D
Jag spydde dock dagen efter av åksjuka, men mådde so frikkin bra dirr efter :D
Haha roligt var det minsann!! Lite minnesvärda grejjer därifrån ;)
Dock en viss tjej som Däckade i min säng (Evelina) så jag fick klämma in mej i Saras säng och sov kanske en timma den natten.. sög lite.. men aja..







..Men idag som sagt vaknade jag av att katten flåsade mej i ansiktet... efter ett tag gick jag upp för att duscha och då ringde dom mej från Namte it. Dom kunde verkligen inte få tag på nån personal så jag fick åka dit och jobba typ en heldag, stänging och fick dessvärre ställa in planerna med Cissi, men så går det ibland. Vi ska ses imårrn istället :)

Nu ska jag tagga bilder på fejjan!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0