Nu såhär efter jobbet...

Kom nyss hem från jobbet, fick dra över två timmar, men det var värt.
Ibland är det ju bra att stå i kassan, för då kan man flirta med söta pojkar som man sen ångrar att man ej gav nåt nummer till typ .... Men aja, sånt är livet.
Stängning imårrn.
Träffa Albin på tisdag och boka typ!? Sen träffa Adam och ta en fika. hmm.. lär bli fika hela dagen.
Försöker planera upp helgen med Brudsen nu också. Förmodligen middag som vanligt på fredag (HAha för våra fredagsmiddagar!) Fast vi kanske käkar ute denna gången?? vet inte, Maja verkade taggad iaf! :)

Sålde min bas idag också btw. Insåg att jag aldrig använder den, och jag vill ha en till ackustisk och pallar inte köpa ett till gitarrställ, så jag sålde basen istället... enklaste sätte vettja!

Näee NU ska jag äta rostad fibermacka med skinka! MUMS!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0