Skön dag iofs!

Blir väckt med skönsång av familjen klockan 6.50, lite väl tidigt, men men.. alla ska till skola osv.
Jag hade avbeställt tårta, för tårta på morgonen är inte någon favorit. Men istället käkade vi rediga baguetter med mozzarella och andra godheter på, drack lite te och juice. Jag öpnnar lite fina presenter, sen går jag och sover igen.
Vaknar igen efter 12 nångång.. plockar fram laptoppen och ligger och chillar i sängen. SOFT! Solen skiner in lite fint och jag är glad.
Ska strax pallra mej upp, dra till handen och shoppa lite... nej vänta först måste jag beställa en klänning från Junyard som är på halva priset idag.. kanske blir nåt mer också!?
Efter shopping svänger jag förbi hemma hos Titti. Sen drar jag, titti och emm till farsta för att kolla på min broders spelning. Efter det blire chill hemma hos Titti. Vilka kommer ens dit? Vet inte riktigt.. Men jag får se :) Myschill iallfall. Måste se finalen av SYTYCD också!!

Nääeee nu ska jag sluta blogga tråkiga inlägg!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0