Gamesnight

Jag blev hemma hela dagen efter sletsam utgång igår
Har gått runt i mjukiskläder och bara tatt det hur lungt som helst.
Fram mot kvällen var bara jag och alla grabbar hemma. Pappa hade köpt med grönsaker, chips och dipp så vi sat där och gottade oss och spelde två rundor risk. Haha jag vann andra gången helt brutalt bra!

Sen när det var klart... typ vid 12, tog emil och jag upp super mario bros på nintendo Wii och spelade fram tills klockan 3.
Shit vad roligt det är :D Skulle kunna spela hur länge som helst.

men men... imårrn ska jag till kyrkan för Tomas talar, ska lyssna på honom. Sen blir det middag hos mormor.

Ska slockna nu

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0