från skogarna utanför borås

...vet inte exakt var jag är nånstans... men vid en kohage, ett torp, bränn(n?)ässlor och massa kusiner ute i nån skog utanför borås. Har ingen mottagning på telefonen. Därför jag ej svarat på samtal eller sms, ledsen för det. Vi sover trångt i en husbil. Ungar springer och skriker överallt. Vädret är sådär. Det finns en toallet, den är utan lås. Likaså duschen. Och golver lutat så man måste skrapa samtidigt som man duschar så det inte blir översvämmning i rummet brevid. Men trevligt har vi ändå :) Massa släkt, grill, volleyboll kubb osv osv. Bilder kommer. Men mitt internet har nästan ingen mottagning här så det får bli en annan dag. Imårrn blire Gekå's i Ullared ;) haha! btw har jag semester från TVÅ löften nu..... shopping och socker. USCH, dålig jag är. Man har man vunnit geisha och får 500kr av pappa att shoppa för, då finns det inget som hindrar mej. Peace out <3

Kommentarer
Postat av: K

Du om någon är ENORMT värd geisha och shopping. Så, you go giiiirl! :)

2010-08-01 @ 11:00:16
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/
Postat av: C

Naaaw vad söt du är! :)

2010-08-01 @ 23:47:31
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0