Godnatt? Godmorgon?

01.54 och hyfsat nyligen hemkommen från jobb. Blev sent ikväll, precis som igår. Så gåre när man har bra försäljning och oerfaren K-chef (JAG dårå!) Skjutsade hem masse och sen hem och äta.

Nu kommer dilemmat....
Jag är inte trött och är ledig imårrn, men vill inte missa solen.
Ska jag sova nu eller?? Vill kolla på lägenheter också. Och imårrn ska jag städa och skriva ut MASSA låtar och rigga upp PA:t. Bläää vill bara ligga och glassa egentligen......

Och nu börjar jag ångra att jag inte åker till P&L. ALLA jag känner typ ska ju dit. Eller ah, många. Haha!

Karrissparris, jag kommer skicka den en KICKASS färdbeskrivning på sms imårrn! Slarva inte bort den!!

Peace out <3


Kommentarer
Postat av: Miss K

Toppen, sillen! Jag avskyr att rigga PA. Gissa om jag alltid trasslar ihop alla sladdar och får till världens BBBZZZZ i högtalarna innan jag lyckas.

2010-07-02 @ 09:05:00
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0