Jag såg fram emot att ligga och dra mej i sängen..

Sjuk trött och sleten alltså!
Stägning söndag, öppning måndag, dock fick jag komma lite senare och gå tidigare. Tack stor C och Matti för det! Mensverk som in i tusan! Sliten!
Såg fram emot att få ligga och dra mej i sängen idag, ta det lugnt i solen och gå på visning på kvällen. MEN ICKE! Min lediga dag gick som vanligt ut på att jobba i nynäshamn. Flippin bror hade hög feber och jag fick jobba istället för honom. 11-20. YES! Nästa gång jag är ledig är på lördag... trodde jag. Näee ska jobba i nynäs då med! Söndag då? Hmmm spelning på kvällen, men på dagen är jag ledig. Dock utgång på lördag så kommer nog vara sleten söndag också.
Åh ibland vill man gå och dö lite... behöver dock pengar! Vill kunna lägga bud på lägenheterna!!

Näee nu ska jag hem till majzon och se so you think you can dance med henne och Emmspemm :)

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0