Jobba, jobba, drömma om att jobba och jobba ännu mer!!!

inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

Jag drömde att jag vaknade klockan 15.00 (Börjar då jobba 15.30 för er som inte vet) Och kände paniken i hela kroppen. Åh, nej, jag kommer komma försent!! Jag flög upp i min garderob, drog på mej några random kläder och flög in i bilen. Ingen dusch, inget smink, inget... äcklig kände jag mej som in i tusan. Kom till jobbet 10 minuter sent.... dom var liiiiite småsura på mej vid överlämning, men WTH, jag hade kämpat som in i tusan att komma till jobbet.



Haha det var så himla verkligt det där, så när jag faktiskt vaknade var klockan bara 09.00. Gissa om jag vaknade många gånger efter det! HAHA! Kanske borde börja ställa klocka istället för att försäkra mej om att inte försova mej...

Näe nu måste jag göra mej iordning för att åka till jobbet. Sugarfree ice with Tottis innan work! Gröten skall medtagas!

Peace out <3

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0