Måndag morgon

Jobbade i nynäs igår... mycket att göra! MYCKET att göra säger jag! Rekordförsäljning på 14 år baskemej! Det var inte illa! Varmt som in i tusan också! SHIT pommes, jag droppade överallt tror jag.
Men spelningen sen var soooft. Gick toppenbra, men inte jättemycket folk... cirkus 40 pers skulle jag tippa på. Antar att folk kollade på VM finalen.
JAG skyndade iallfal hem för att se slutet av finalen. Men FYTUSAN vilken seeeeeeg match! Grattis till Spanien dock som drog Guld!
Jag tror matchen var så seg att jag somnade på soffan sen... vaknade upp 10.30 idag! HAHA! Inte sovit jätteskönt nej!
Men jag tänkte typ dra in till handen och fixa mitt pass nu tror jag.. hade tänkt göra det på onsdag egentligen, men kanske gör det idag istället. Sen blire jobb med bff Tottis!

Nej men nej... upp in i duschen kanske? eller städa rummet? eller städa garderoben? eller diska? eller åka och fixa passet? Måste göra nåt nyttigt!!!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0