Moshpit Open 2010.. och lite annat stuff

Precis bokat biljetter dit med lillebror. Kommer förmodligen glida dit sjukt många man känner. Sjukt taggad! Enter Shikari, you ate my dog, we are the ocean, saving yoshua, yashin, paige, destine mfl på samma dag. SWEEET! Flippin special guest som jag väntar på att man ska få reda på också! :P




Kolla in you ate my dog och deras nya myspace page! www.myspace.com/youatemydog Värt att glida in och se ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars har jag och Tittsen haft spelning idag. Som vanligt! haha! Imårrn blire kvällsjobb med M.
Förlåt Maja för att jag bytte, glömde totalbort, men jag är galet upptagen också.. bläää inte kul!
Bokade in nästa gång jag får träffa titti så vi kan repa för att tjäna lite bättre pengar... Torsdag kväll om 2 veckor, jo då hade vi en lucka. När ska jag leka med mina andra vänner då?

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Berns igår med Tottsing, Empa och Emmspemm. Vad ska man säga?! Speciell musik.. med med rätt sällskap blire baskemej bra ändå.
och hörrni OM vi kom in...... Vi kom knappt ut! Foh real! :D
Puss på er <3


Nu ska jag titta på It's always sunny in philadelphia och sen sova


Peace out <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0