Musiken i mitt hjärta!!! <3

Kom precis hem från spelning i nynäs. Jo det gick väl bra :) Sjuuukt varmt i solen dock och rätt seg publik, men annars helt OK!
Nu är bilen helt proppad med musikstuff, knappt så jag får plats. haha! Nej men blir att åka till malmköping imårrn dirr efter jobbet då för att spela. 19-23 och jobba d dagen efter. Tufft det där, men roligt, och värt det :) ÄLSKAR MUSIK!
Kan det finnas en bättre känsla än att stå på scen, sjunga, spela och alla ser en, applåderar och sjunger med? Helt fantastiskt! :D



Om jag går och lägger mej nu kanske jag får sova 6,5 timmar, men det kommer ju knappast hända! Speciellt inte när bror har med sig två kompisar som ska sova över... uuusch. Ont i huvet också...

Näe ska sluta klaga och göra nåt vettigt istället??

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Miss K

Älska den känslan på scen! Hoppas det gick bra :)

2010-07-03 @ 09:16:01
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/
Postat av: sillen

Jaa allt gick toppen!!

2010-07-06 @ 13:37:23
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0