Nyttigare idag!! ?!

Jag och T åt enormt mycket igår! Tre notor var eller? haha! Det ska bli ändring på det idag!
Stabil brunch, stabil middag sen och havregrynsgröt på kvällen. Det borde räcka va!? Ingen glass, ingen pommesvinn idag!

Dieten börjar iofs inte förrns augusti.. kanske borde passa på!? ELLER?

Drömkroppen till nyår också sen BFF's.. vi måste tagga varann, annars kommer det baskemej aldrig gå för min del, haha!

Näe nu ska jag åka till jobbet, med väskan full av mat :)

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå skitbra det här!! dock så kommer ju din resa till utlandet försvåra det hela eller? haha! igår gick det ju bra i alla fall! puss tottis

2010-07-19 @ 15:14:34
Postat av: C

HAHA, jag kommer bli så flippin fet i utlandet! haha!! :D Annars kör vi på hårt! :D

2010-07-21 @ 01:45:03
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/
Postat av: Anonym

du borde gå med i vår sekt redan nu ju! får prata om det sen. hehe //T

2010-07-21 @ 13:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0