Shortsbrännan!

Jo den har även jag drabbats av nu! haha :) Och det är ingen bränna från nån grillmaskin, det är en faktisk färg efter sol! Haha EN dag var jag ledig och fick lite färg på benen, då blir jag glad :)
Var iofs ute och gick mycket. haha!!! Utan bil blir det mycket promenera. Och ömma fötter har jag efter att jag gick barfota hem på natten! haha :D Trevligt var det iallfal sparris och gang! :) Dock har jag inga bilder.. men ah, kanske kan börja använda min kamera inom nån framtid ?

Igår hade jag också räknat med en ledig dag.. men ICKE! Näee jag ska ju alltid jobba! Och sen spelning på kvällen. Den var väl som vanligt. MASSA indier som satt och ville höra hotel california och skrek med så högt att jag inte hörde mej själv.
Sen blidde det kvällsdopp med Titti, Mia, golfbollar och moppepojkar!

Idag hörri... vaditusan gör jag vaken nu? Klockan är 09.20 och jag har redan vart vaken i över tre timmar. Jobbar ju sent ikväll... men kunde bara inte somna om :/ Lite jobbigt, men jaja...

Hörru Tottis, jag äter geisha nu istället så jag inte ska göra dej suktis ikväll!!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: angelica

åh skönt, bra för dig celina (: jag längtar tills jag är i samma plats som du. jag vet att jag förtjänar så mycket bättre och att den killen kommer någon dag. men klart jag saknar och är besviken på Albin. Jag går runt och frågan som snurrar runt i mitt huvud är 'hur fan kan han göra såhär mot mig?' men jag måste nog släppa den frågan för jag kommer nog inte få ett svar på länge eller nånsin förstå varför. skönt att få insikt ur andras erfarenheter för då tror man mer på när folk säger 'tiden läker alla sår' först tycker man bara det låter så kliché men en dag kommer jag själv tro på det.

2010-07-16 @ 09:36:25
URL: http://iamyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0