socker=fet-dieten dag två

Igår gick allt toppen. Supertoppen faktiskt. Förutom huvudvärk.... mr M hade hällt socker i mitt kaffe, så det blev ju inget av att dricka det... och sen glömde jag bort att dricka resten av dan.. tills sent på kvällen.
Sen på morgonen nu när jag gick upp till teven såg jag att min familj suttit uppe och käkat choklad och druckit läsk när dom kollat på tv. Flippinn tjockisar alltså! Är inte alls avis! Jag hade ju min extra grova och extra nyttiga havregrynsgröt på jobbet! MYCKET bättre!

Idag då? Ska käka nyttiga flingor, banan, riktigt grova mackor med nåt smaskit på kanske...
Lowcarb till lunch/middag? får se..

Ska sluta tråka ut er nu!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0