Waste waste!!!

Jag sover bort hela dagarna. Kan inte sova om nätterna. Somnar cirkus klockan 4 varje morgon.
Varje dag dessa eviga stängningsdagar får jag 1 timma för mej själv på morgonen innan jag måste göra mej iordning för jobbet, och denna timma går oftast ut på att äta frukost och blogga.
Och fruktar att jag måste vända dygnet snart. Kommer bli TUNGT!
Imårrn måste jag tillochmed upp tidigare och packa väska. Åker till Göteborg dirr efter jobbet. MITT I NATTEN ! Usch insåg precis att jag kommer vara sleten efter en helgs semestrande med familjen...

jaja...
Igår var det en hink olja utspilld på lastkajen. Bara det jag skulle säga. Varning för halka säger jag bara!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0