Är du sjuk? SHOPPA!

Sophia skrev nog världens smartasta grej till mej på fejjan, måste köpa en copy paste

"shopping är bra mot allt, är du sjuk? Shoppa! är du trött? Shoppa! är du uttråkad? Shoppa! är garderoben tom? Shoppa! vill du träffa dina vänner? Shoppa! Ska du plugga? Shoppa! Är du pank? SHOPPA på kredit! :)"

Haha jo jag är baskemej sjuk idag.. vill inte! Hostar och halsen värker, fick typ feber igår också när jag stod ensam i köket, så det sög lite... men jag har värktabletter med mej så jag överlever dagen!

Måste bli en bikini idag baskemej! Fröken K är På! (Dagens rim) :D Yeeej, slipper bli ensam och får dessutom trevligt sällskap!

Förresten gifter sig ju kronprinsessan idag. egentligen bryr jag mej inte, men man får väl säga grattis till dom ändå! Blir påmind om deras bröllop på varenda himla TV kanal. Men det blev inte hällande regn idag iallall. Tur det!
Undrar dock hur mycket trafiken kommer sabba min väg till Kista. Förmodligen ASmycket. Hoppar in i duschen nu och drar till Kista såfort jag är klarre!!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: sophia

haha ja det är världens smartaste livsfilosofi! :)

2010-06-20 @ 20:01:01
URL: http://baginbox.webblogg.se/
Postat av: Celina

I agreeeeeeee!! Asabra!! Vill shoppa mer... borde inte... vill!

2010-06-21 @ 01:18:07
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0