En heldragen kofta ?

Igår fyllde beccs 18! Haha äntligen! och grattis till det :)
Jag var också ledig hela dagen och spenderade den med sol och vänner inne i staden! Skön dag!! Sen gled vi hem till Titti, käkade sushi och mös ute på bakgården och seen drog vi till snaps på medis. Dock var enda sittplatserna utomhus precis under en högtalare, så vi hörde inget... bestämde oss för att dra nån annanstans. Blev en restaurang vars namn jag inte kan stava så vi låter det vara oskrivet.. men det var grrymt fint där!! :) Jättemysigt place.
Blev en tidig torsdag, men med trevligt sällskap :)

Ikväll drog tydligen mina föräldrar på kryssning, fick reda på det då jag ringde direkt efter jobbet, då var dom ute i skärgården... men det betytte iallfall att jag efter jobbet fick åka direkt och hämta min lillebror och åka och köpa middag och bröderna. Hmm känns lite jobbigt att jag typ ska sova snart och en bror inte är hemma... eller ah, han klarar sig själv förhoppningsvis!

Men ahopp! Imårrn blire fet leverans och jobb med Totte, sen blir det väl staden och bio på kvällen :) Mys mys! Vi hoppas på sol, men enligt klart.se ska det vara 17 grader och sol imårrn :) Soooft!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0