Godmorgon Ledighet!

Jag sov ut idag :) OJ vad skönt! Halv 11 nångång klev jag upp ur sängen
Jag började städa lite i rummet, plocka undan och gå igenom mina flyttkartonger lite.. se vad jag egetnligen äger för nåt! Har nästan allt jag behöver köksväg nu... möbler däremot, sånt är det lite tomt om... en säng, ett nattduksbord, soffbord, lampa.... sen är det typ tomt. Bara massa instrument tillsammans med det! Dock har jag ju valt vilken soffa jag ska ha, så det är klarre också! Måste köpa tv sen också... eller ah, lägenheten kanske skulle vara bra att ha först...
MEN OJ vad jag gled iväg på sidospår nu.
Jag är strax på G ut på en 7 km promenad :) Ska bli skönt! Lite halvbra väder ute, perfekt för promenad.. dock äter jag frukost under tiden jag väntar på att min Ipod ska ladda... kan bli lite smått tråkigt att promenera ensam annars.
Funderar på att lägga mej och sola solarium på hemvägen också. Kan bli skönt :) Får se... om jag hittar lite småpengar så!

Känner mej dock väldigt fattig jusst nu. Har typ lagt alla mina pengar på ett konto jag ej ska röra, men jag hade mycket mycket mindre pengar kvar att leka med än jag trodde. Skönt att det är lön snart!

Emmelie tar studenten imårrn också :) Shit vad taggad hon är!!!
Måste välja ut ikväll vad jag ska ha på mej, hitta nånstans att parkera bilen på morgonen, och kolla hur lång tid det tar från typ enkede till kista. Blir alltså sen direkt från jobbet och agera fylletaxi hem till haninge åt lilla tösen, sen mottagning baskemej. Men blir nog soft :)



Oj hej hopp uppsats... borde sluta skriva nu. Men som sagt, tidsfördriv innan Ipoden laddat klart.

Nu blire promenix :)

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 04:08:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0