KOMA!

Usch så himla trött, eller sliten... är typ sjuk också... hostar och äcklar mej. Orkar inte! Usch
Kanske inte ska jobba min nästa lediga dag ändå....
På måndag... på måndag kanske jag hinner bli frisk? Eller?

Mina kära vänner åker till GBG och pier pressure imårrn också utan mej, känns lite surt, men jag behöver verkligen pengar!
Låg och räknade på allt häromdagen också.. får bara ångest.

Nej usch, ska sluta deppa nu, speciellt när detta gråa vädret finns så man blir ännu mer depp och opepp.

Har laddat med Franks, Monster, root beer och Cherry Coke från Maxi, så jag är lite glad ändå :) Ny Yoghurt och Piroger är även inhandlat till jobbet. Ska inte äta hamburgare idag iallfall. Bra Celina!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0