Ledighelgen :D

Ikväll ere jobb med Tottis AGAIN! :) Hoppas vi stänger lika ninja som igår så jag hinner med färjan ikväll.
Jo det är nämligen så att jag håller på att packa kläder för midsommar nu, men hittadee ingen vettig klänning igår (efter att jag stod instängd i min lilla walk-in-closet i typ 1,5 timmar, vilket blev jättevarmt och jag blev trött) så jag bestämde mej för att åka och köpa en ny NU!! tråkigt att jag MÅSTE shoppa :D
Men så planen nu iallfall. Shoppa, sola, jobba, ta färjan dirr till ljusterö. Vakna, MIDSOMMAR, sova?, Vakna, Färja till fastlandet, giga i nynäs, sova, Grönalund med BFF'sen! :D Härlig helg säger jag bara, HÄRLIG HELG!!!

Men nu måste jag skrida igång med verket!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: K

Hoppas du hittar dig en beautiful dress! Shoppinglyckan är ju dock bäst med mig, right? ;) Mitt tips är H&M, sjukt fina där sillesillelina! :D

2010-06-24 @ 10:16:54
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/
Postat av: Senila

Hahaa fyusan vilken sjutusan smeknamn jag fick där!! :D

Hörru hörru, efter nästa lön, vill du bara go crazy shoppa med mej då? Bara köpa ALLT!?

2010-06-24 @ 12:58:57
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/
Postat av: K

Jaaaa vi köper ALLT! ALLT ALLT ALLT! Det bästa är att öl och mat ingår i ALLT :D hell yeah! jaa, men sillesillelina heter du ju för svenska folket ska äta sill imorrn. Så håll dig undan, så dom inte käkar upp dig :)

2010-06-24 @ 15:37:40
Postat av: Sillesillelina

Du gissa OM öl med mat ingår i allt!!! :D Allt bra ingår i ALLT!! Redan taggad alltsååå :D Lite mer än två veckor kvar bara ;)

2010-06-27 @ 01:37:43
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/
Postat av: K-obajs

Oj det är ju precis när jag fyller år ju fan kom jag på nu! :D haha! du är bjuden på mitt kalas!

2010-06-27 @ 18:05:39
Postat av: Senila

Ja baskemej! :D SOOOOOFT! Haha vet iofs inte om Kobajs är ett väldigt charmigt nickname :P

2010-06-27 @ 23:29:19
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0