Midsommar -10 (Dubbelmuggen)

Ljusterö was the place to be, kan jag ju säga! UNDERBART väder, underbar ö, underbart allt. 20 pers blidde vi på det lilla landstället med uppdukade lunchbord, tänd grill, havet, gitarrer, sång.....
.... haha sen kanske vi ska låta resten vara. Hade sjukt roligt iallfall :D

Vaknade och insåg att jag sovit rakt upp och ner utan täcke och kudde. Kläderna mina var helt utspridda och genomblöta, min mobiltelefon låg ute i gräset, min gitarr hade stått ute i regnet, platsen där jag hade lämnat min sovsäck låg nu två ben och dinglade rakt ut i luften. Hääärligt ! :D "Vattendunken" var nästan helt tom! HAHA

Fick dock lite ångest när jag insåg att jag har spelning i nynäshamn på kvällen och jag var baskemej inte körduglig. Efter mycket om och men fick jag packa väskan snabbt, skjuts till färjan, mor kom och hade kört lite mer än en timma för att hämta mej vid färjan och sen ner dirr till nynäs.

Bilen får jag hämta på måndag minsann!

Imårrn ska jag till enköping och jobba.. och Emsan är LEDIG!? Vad är det för stil lixom??? Hörru hörru, din nästa ledighet vännen, då är jag på pppppartymooood! ;D

Hade du en bra midsommar då elleeeer??

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0