Planering!!

Taggar för Usa som in i tusan! Men för att detta ska bli möjligt, och även med lägenhetsköp behöver jag pengar pengar pengar och jobba jobba jobba jobbaaaaa!! Kommer bli en GALEN sommar!

 Men satt iallfall ikväll med brusen och kollade flyg, hotell mm. Blir nog grymmt! New York en vecka och Kalifornien två :) Så är det planerat iallfall. Sen får vi ju såklart se med lite humör och ekonomi och så :) Men ska bli soooft iallfall. Fyra år sen sist jag var i Amerikat


Btw somnade jag brutalt på tåget hem idag! Vaknade upp i VH när dörrarna stod öppna och allt folk lämnat tåget. Insåg då att hej hopp här skulle jag av och köra hem minsann! Aja... kanske dax att sova snart dårå?
Hoppas på sol till staden imårrn :)

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0