Så sjuuuukt upptagen!

Måndag: Jobb. Shoppa lite med totte i kista. Åka till ljusterö och hämta bilen. Sen kom jag hem klockan 1 på natten.
Tisdag: Planerad soldag med Totte. Blev dock 9 timmar jobb i nynäshamn istället.
Onsdag: Städa. Sola. Jobba kväll
Torsdag: Jobba kväll
Fredag: Jobba nynäs. Skriva ut låtar. Giga. Packa in ALLT i bilen.
Lördag: Bilen till Kista. Jobba dag. Åka dirr till Malmköping och spela hela kvällen. Åka hem igen
Söndag: Jobba dag. Kanske hinner träffa nån på kvällen??

Shit mitt frikkin liv alltså!! Så sjukt upptagen helatiden! Hysteriskt! Blev dock mest ledsen idag när jag verkligen planerat asaskön sola/chilladag med Tottvard, men blev väckt och insåg att jag måste jobba istället. Astrist.. men jaja
Jag tröstar mej själv med att sommar snart tar slut så man får lite vila!

Näe nu ska jag snart titta på So you think you can dance på TV. SOOOOFT!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0