seriösa tankar ur celinas huvud

Jaa jag vet inte var jag ska börja... känner mej smått olycklig from time to time. Har dock sjukt mycket att vara tacksam och glad för. Har en toppen familj, underbara vänner och jobb som man trivs på. Livet flyter på nåt fantastiskt bra för mej jusst nu, och har gjort det senaste månaderna, så jag förstår inte varför jag ska behöva överanalysera allt så himla mycket. eller alltså, varför kan jag inte bara vara nöjd med det jag har....
...hmm tror jag saknar att ha någon, alltså som pojkvän. Jag är inge bra på att vara singel, jag ska inte vara singel! Eller vet inte ens om det är det... Helt onödigt att tänka på nåt jag inte har eller inte behöver, eller jag vet inte... äsch, värdelöst bara!
Måste bara säga att jag älskar mina vänner!!!! <33 Ni som känner er träffade borde göra det! :) Ni betyder allt för mej!

Sen är jag bara sjuuuukt taggad för i höst. Min sommar kommer väl inte bli så himla toppen.. kommer förmodligen jobba åtminstånde 6 dagar i veckar, eftersom jag fyller ut mitt vanliga jobb med spelningar och extrajobb. Allt för att jag ska kunna få det jag vill i höst, men det är nog värt det! Att köpa egen lägehet och åka till usa tre veckor samma höst är tufft för en 19åring, men det ska nog gå det också!

nej men ah men nej.... borde kanske sova nu. Går mitt första K pass imårrn... får se hur det går. Ska försöka att inte ringa fröken K!! Tack för att du stället upp dock!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: K

Försök att inte tänka, och lev NU :) Bara och ringa vettu, filtrena till fritöser ligger i vita skåpen i p-rummet. Tror de är i skåpet närmast ytterdörren :)

2010-06-15 @ 10:39:29
Postat av: Celina

Okej tack, kan vara bra att veta också ju ;)

2010-06-15 @ 12:27:30
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är sjukt duktig och driftig för att vara en 19-åring! som jag förövrigt inte tror på att du är... är det inte åldergränsen på krogen som man kommer in på som räknas?? ;P puss T

2010-06-17 @ 16:17:51
URL: http://tresmaapor.blogg.se/
Postat av: Celina

Tack tottis, vad söt du är! :) Haha näee men jag är 21 egentligen ju!!! ;)

2010-06-17 @ 17:30:30
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/
Postat av: Carolina

Äsch, deppa inte över nån kille! Sen när du är bunden så kommer du deppa över att ni bråkar om disken istället, att enda stället du får vara ensam är om du låser in dig på toan eller går utomhus. eller att det inte händer nånting på eran vardag. Se bara på mig och Tomas den här veckan, har iförsig varit sjuk men ändå, när han är vaken och ska till jobbet sover jag, sen är jag vaken, sen när han kommer hem sover jag, sen nu när jag har vaknat till så sover han, tror inte vi sagt en hel mening till varandra på hela dan. Och han sover på luftmadrassen och jag har nackspärr så jag sover i soffan. haha :D



Förstår att man blir deppig då och då, och speciellt när man nyligen gått ut gymnasiet och inte riktigt har fasta planer på vad man vill göra eller var man vill bo. Men du ska till USA i 3 veckor!!!!! Det är grymt! Jättekul!!! THIS CALLS FOR A WOOOHOO!!!! Skulle gärna byta plats med dig, du kan få vara här i våran ofärdiga, mörka, stökiga lägenhet och äta pasta till frukost, lunch och middag så sticker jag till usa och gör allt kul ;)



Men om du känner dig nere så snälla ring mig! Jag är din syster! Och tro mig jag har faktiskt kännt liknande saker som du har och jag vet hur man ska ta sig ur det! Du får jättegärna komma över när du vill, du behöver inte fråga i förväg det är bara att plinga på! Det hade ju inte gått den här veckan, men du hade typ blivit mer deppig av att komma hit, jag ligger deckat på soffan och det är mörkt och ser ut som en svinstia!



BUT ANYTIME!!!! CHEER UP! :)



2010-06-18 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0