äckelpäckel stängning!

Usch klockan gick sjukt långsamt idag, men kände mej så frikkin stressad, vet ej varför?! Men allt gick okej tills Ida drog, kändes som vi låg liiite efter med disken, men det var ändå lugnt. Men klockan kvart i 11 kliver 20 pers in och handlar fetaste beställningarna. Uschabuscha!!! Jag och BFF kirrade det dock bra, men sjukt drygt vare. Usch blää jobbigt :P
Stannade dock och tog en french hotdog på Vegabaren på G hem. Snubben i kassan bjöd mej på coca cola och vi snackade en stund. Soft :)
Kommer hem och syster sitter vaken, har inte sett henne på evigheter känns det som, även om vi bor i samma hus?! Men det blev en liten chatstund med henne också
Usch jag måste reklamera mina skor. Eller ja, åtminstånde köpa nya jobbbskor. Jag har ju frikkin håliga strumpor varje dag när jag går hem!? Äckligt, fult och dyrt!
Mäh tror ni inte också jag fick en flippin P-bot ikväll som körsbäret på grädden. VARFÖR DET?! Jag stod helt lagligt och hade betalat avgift. Fattar ingenting?! Men sen är jag ju blond också :P Nej men helt serri ska jag ringa dom och höra whaddup med den avgiften?!

Men uppkörning på jobbet 2:a maj. Känns bra att jag har ett datum nu iaf.

Nej men NÄEEE, nu borde jag typ sova. eller?

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0