Då var det helg då..

Hopp fick tre timmars sömn inatt. Upp och hoppade 05.15 för att åka till jobbet. Klarade dock dan bra med tanke på hur lite sömn jag fick, men däckade snabbt på pendeln hem. Glad för min back med Xray i garderoben!!
Det var visst lördag idag.. missade det helt!? Mamma ringde och frågade om jag ville ha nåt från affären. Va!? Varför skulle jag vilja det? Ahaa.... jo men choklad blir bra :) Sweet, choklad och tidigt sömn inatt förhoppningsvis! Upp och öppna imårrn igen nämligen...
Lite trist, Emm verkade lite taggad på att dra ut nämligen, men jaja, måste ju jobba, pallar ej festa natten lång och vara vaken tills man jobbar sen... eller? Näee inte idag. Är ju ändå skiva på tisdag, så det blir naaajs ;)

Lite uträdda diskussioner nu för min del, skönt. Ska bara låta det smälta bort också.

Näeee nu ska jag kolla på TV-bänkar till lägenheten!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0