Fredagsmys ? !

Stängde ikväll, så jag kom hem halv 2 typ. Drog fram mackor och mjölk. Och jag är ensam i Tittis lägenhet :S Hon sov hos sina swearparents inatt och allt mitt stuff är här typ, så jag är ensam här ja.
Försöker planera upp morgondagen...
Ska hinna med att träffa Titti, ge henne nyckeln. Packa mina grejjer. Dra hem. Tvätta bilen. Byta om. Dra till stan och möta Emmspemm och Saris. Byta om. Eller va!? Ut och käka? Sova nånstans??
Vet inte hur jag ska planera upp dagen.. lite jobbigt! Får se vad som händer typ??
Känns som jag kommer missa emmelie och sara i stan typ.. dom har ju inte pratat med mej som vanligt.
Aja, Ledig denna helg iaf. Det är ju skönt!! :)

Ska slagga nu i den ensamma lägenheten :P

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0