Jag och Mor

Mamma tog ledigt idag för att spendera dagen med mej. Mycket schysst tycker jag! Vet faktiskt inte vad jag gjort annars en ledig dag som denna.
Men vi har glidit runt till alla möjliga möbelaffärer, mest på Ikea då såklart. Har gjort många fina fynd idag :)
lite småstuff som två soffbord, vattenkokare, handdukar, diskställ, skålar, toalettborste, pläd osv osv.
Har hittat soffan jag ska köpa också, och ÄNTLIGEN fått se bilder på lägenheten!! :) väntar bara på ett 100% besked. Sjukt taggad så det inte är sant!! Allt kommer bli så fint och bra... typ redan börjat planera hur jag ska möblera allt och så!!



Men på kvällen efter allt handlande drog jag och mor till gymet. Dock redigt stela efter igår, så det blev en timma halvdan träning, men ändå mycket bättre än inget.

Blev våfflor till middag, eftersom det är våffeldagen idag. inte min favorit rätt, nej

Ska faktiskt sova nu. Upp till stan imårrn och träffa favorittjejerna :)

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0