Partykväll

Soft ställte det där, Metro. Dock drog dom inte Liiiiite för mycket folk för min smak. Dock roligt att man kände så många där :)



Fruktansvärt charmiga bilder måste jag säga!!

Men men, värt att jag slaggade hemma hos Emmelie och sov verkligen tills jag vaknade och kände mej utvilad.
Men nu är jag hemma och har knäppt upp en Xray, det kan behövas en dag som denna... Jobbar stängning med Emelie  faktiskt... SUCK! HAha näee BFF, sjukt tajta! Vi har många minnen tillsammans och många kvar att skapa! Tror vår andra BFF jobbar några timmar med oss också. Tuff!!

Näeee... nu ska jag göra nåt annat nyttigt som fixa tvätt eller nåt?!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0