Solsken, Mcdrive, Djupsnö och Maxi

Ja det blev en bra dag idag, och den är inte ens slut än.
Nästan direkt efter jag skrivit mitt tidigare inlägg kom jag och Maria överens om att dra och fota vid tyresö slott. Jag åkte och hämtade Maria i trollbäcken, sen plockade vi upp Jennifer på vägen och drog en Mcdrive :P Haha lite fult namn.. men så heter det...
-Då tar jag ett chicken chicago...
ETT chicken chicago!!!
-Mellan chokladshake, chokladshake.
Ja haha, lite fult när jag beställde.. jag suger, jag vet! :P
  Men efter lite käkandes i bilen och letandes efter slottet... (Hur kan man missa ett slott?) så gick vi ut och plaskade i djup snö och solsken. Blött, men lite mysigt ändå. Redigt varmt ute idag må jag säga!

Efter vi fotat drog vi till Maxi och gick igenom typ alla hyllor som fanns. HAHA!
Men tack för dagen, var mysigt!

Kom precis hem och knäppte upp en franks :) Väntar på att mor ska hem sen ska vi till gymet och pumpa lite :)
Härligt härligt.

Såg även att jag faktiskt gått ner lite i vikt... and more to go!!


Peace out <3


Kommentarer
Postat av: maria

bilderna är uppe på fejjan nu, och några på min blogg

2010-03-12 @ 10:30:53
URL: http://marianordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0