Vad är klockan???!?

Igårkväll innan jag la mej för att sova vred jag fram klockan en timma (fram med utemöblerna, fram med klockan, nu är det sommartid). Gick och la mej 23 och helt plötsligt var klockan 24, blev lite tungt alltså när jag visste att jag skulle upp nästa morgon. Men min telefon, som tydligen är mer High tech än jag visste om, vred fram sig automatiskt en timma när klockan var 2 på natten. Tror ni inte då såklart mitt alarm ändå ringer klockan 06.15 enligt min telefon. Men i själva verket var då klockan egentligen 05.15. Men jag hoppar upp och duschar gör mej klar och känner och jag har ganska god tid på mej. När jag sätter mej i bilen efter lite mer än en timma säger bilklockan 05.30. Whooot?! Okej den var inte framvriden en timma, men min mobil sa 07.30. Var helt sjukt förvirrad... visste ej om jag skulle köra till jobbet eller ej?! Hade inte numret till fröken ur heller, och om jag skulle gått in och satt på en dator för att söka upp skulle jag förlorat drygt 10 min och kommit senare till jobbet än planerat.
Vad gjorde jag då?!
Jo jag satte mej i bilen och körde till VH station för att se klockan. Den var 06.30 så jag litade på den. Klockan måste ju gå rätt för pendeln lix!
Jag blev dock grymt besviken på att jag gått upp en timma tidigare än jag behövde, men åkte hem och la mej i min säng en halvtimma, sen off to jobb!
När jag kom till jobbet var den klockan 07.10 och jag blev sjukt lack när jag såg väggklockan där i personalrummet.. kom dock på att den ej var framvriden och allt var frid och fröjd.
Pallade dock inte tänka mer på klockor sen, det blev för mycket för mej på morgonen!



Har dock var en tung dag! jag har sovit cirkus 7 timmar på två nätter nu och jobbat massa. Inatt blir det sängen tidigt!

Fatta idag om klockan vart som vanligt hade jag typ klivit upp klockan 4 på morgonen. Då går man inte upp, då går man och lägger dig! Shit jag är trött!!
Förvirrat förvirrat

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: sara

haha, tung morgon tjejen! Gillar bilderna :D

2010-03-29 @ 09:35:41
Postat av: Celina

Ja det var vääldigt tungt må jag säga!! :P JObbigt att läsa igenom inlägger dock, det ska du ha en eloge för.

Ses ikväll och partar ju!! PUSS

2010-03-30 @ 11:27:38
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0