Vintersol

vaknade rätt tidigt idag och solen sken in i mitt rum.
-JUSSTE, vi har ju skotrarna hemma!!
Blev sjukt tagg på att köra skoter, så jag gick ner och där står mor och förbereder typ världens mest seriösa frukost. Så HELA familjen åt frukost tillsammans idag... OJ, minns ej när det hände senast!!!! Många år sen sist iaf!
Men jag, far och emil tar skotrarna och kör runt i Österhanige, årsta, fors, ner mot dalarövägen, till jorbro och runt över golfbanor, mötte många längdskidsåkare, hästar med mera...
Mycket mer folk ute än man tror, och allt ser så annorlunda ut när man kör runt skogsvägar istället för bilvägar... sjukt det där, men fint äre!! :)

När vi kom hem plockade jag fram min bräda och emil körde runt mej några varv så jag fick åka bakom snöskotern!! Det är roligt :D

Ska ganska snart dra till kusinerna och fira födelsedagar..
Ikväll träffa Emm och maja ?

Skönt med ledighet fo sho!

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0