Årets bröllop!

Oj, visste att dagen skulle bli stressig, men så mycket jag flängt runt denna dag trodde jag aldrig att jag skulle göra. Telefonen ringde 24/7, jag fick dirigera upp folk hur dom skulle gå, var man skulle mötas, lägga upp saker, se till så att all musik och teknik fungerade hela tiden och mycket mycket mer!! Helt sjukt! Tror jag satt still typ 2 minuter på raken nån gång. Hann typ inte äta på middagen eller äta nån tårta på mottagningen.... vet inte riktigt vad jag gjorde! Huvudet var tomt, men ändå maaassa tankar!
Dock blev det ett väldigt fint bröllop och jag kan ju säga att det var grymmt svårt att hålla ögonen torra i kyrkan! Blev otroligt rörd när jag stod där framme och såg ner över alla som satt och grät :) jättefint var det! Och sen sjunga på det!! Fatta hur svårt det är!!! Men det gick efter lite om och men... vi lyckades få några fler att gråta också, så det är ju bra.. eller kanske raka motsatsen?!? :P
Är dock otroligt glad över att dom gift sig nu! Dom såg så lyckliga och harmoniska ut heladagen! Så härligt att se sin syster så lycklig!


Middagsdukningen

Vi brudtärnor i kyrkan

Kyssen i kyrkan :)

Brudparet med tärnor och bestman utanför kyrkan

eskort till mottagningen

Bröllopstårtan!

Vilken  tur att jag ser så munter ut när jag sjunger med bror!

Bröllopsdansen

Ris och bubblor innan dom drar till staden




Nu ska jag sova. Vi skolkar från allt imårrn!!!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0