Dan före dopparedan..

... eller ah, bröllopsdan!
Oj vad mycket ärenden och fläng fram och tillbaka det har vart idag. Vh-haninge-länna-gubbängen-hötorget-vh-öh-vh... hejhopp vad mycket bilfärder det har blitt nu.
Jag sitter iallfall jusst nu i bygdegården där middag och mottagning ska vara och kollar sista så all teknik fungerar med projektorer, datorer och musik! Har fotat middagsdukningen också, men insåg att jag inte har sladden till min telefon här så det blir ingen bild på bloggen, men fint äre iallfall!!
Näee nu ska jag skriva ner sista grejjerna på papper och fixa upp sista här, sen hem och göra mej iorning, raka benen, plocka ögonbryn, kolla kläderna mm. Har fullt hus hemma ikväll också. Gäster från hela sverige känns det som. haha! Hysteri säger jag bara!
Tur att syrran inte gifter sig så himla ofta <3 haha!

Vi ber för sol imårrn!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0