En dagens tack!

Idag flöt det på bra i köket, visst Nattis? tack vare att nån viss stod och köttade så vi inte fick torsk!
Började dock förbereda mej inför jobb med allergitabletter, nässpray och halstabletter. Shit vad jag ska bli frisk till på lördag(kan man önska)!
Men efter jobb åkte jag och köpte röd glykol (!?) till bilen eftersom den började bli uttorkad.. oj känner att jag börjar kunna sånt här nu under motorhuv och grejjer när jag måste ner där och pilla varje dag! haha! Hatar skoda!!! Ingen borde köra skoda
Men jag åkte iallfall sen och hämtade upp brudparets present och sen dirr hem. Tänkte slå mej ner och Titta på DH i lugn och ro och äta middag, eftersom jag inte hade käkat sen lunchen på jobbet, men det FANNS INGEN MAT HEMMA! Ingen var hemma heller !? Åh orkade inte laga nåt heller när världens bästa program var på TV! men jag hann titta i 5 minuter, sen kom alla hem.... då drog vi till Vegabaren och käkade middag istället, så det blev ändå inget DH-tittande för mej. Och jag som redan hade skickat ett skadeglatt sms till fröken K !
Men jaja, nu ska jag sitta och pilla på lite grejjer till bröllopet och från möhippan sen blire sängen direkt för min del, jobbar tidigt imårrn! Upp halv 6 och hoppa tror jag.....

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Miss K

MOOOAHAHAHAAW! På nåt sätt visste jag att du skulle hamna på vegabaren idag. Men jag trodde då inte att du skulle missa DH.. ;)

2010-05-26 @ 01:33:31
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0