Flippin Finger!

Det var typ lite mer än två veckor sen jag slängde in fingret i slicern, men det gör fortfarande ont... fast typ i hela fingret. Kan inte bära saker som väger typ mer än ett kilo med det, inte böja det utan att det gör ont, men värst av allt.. inte spela gitarr smärtfritt... lite drygt! Typ dragit av nån nerv eller nåt?? ingen aning!

Men ska iallfall på Bio med Bffsarna! :) Måste bara kunna klämma med E nånstans också... Nedrans att du ska sluta kvinna! :( Inte roligt, NEJ!

"Varför festa då man har ledigt när man istället kan göra det då man jobbar!?"
Haha dagens citat, so true! Min fredag blev inte riiiktigt som planerat.. blev jobb på lediga dagen, Machoburgare och falafel till middag och plugg på kvällen. Sen åkte jag hem och tittade på TV typ, tuff fredagkväll!! Jag vet att ni är Avis! :P

Men jaja, sova nu kanske...

Imårrn blire iallfall mys med brudsen ute på ön :) Skönt att få umgås med dom ordentligt utan att behöva vara på skiva.. det var lääängesen!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0