Grattis lilla mormor :)


Hela 61 år nu! :)


Men dagen i ära har spenderats hos mormor med årets första grillning, mycket mat, lekar, familj, barn.. och kakor! Dock åt jag inget (Även fast jag är sockersugen nu då det är fel vecka på månaden) sånt skit, blev massa gurka, morötter, dip och mjölk! Jag vet att dip inte är jättenyttigt, men det är baskemej bara lite gräddfil och kryddor typ. Kände att det var OK!
Men jag ÄLSKAR mjölk Helt serri nåt fel på mej! Nuförtiden tycker jag att det passar till ALLT!!!

Men BFF's... när ska vi gå på bio??

Ska dra och titta på film med min lilla familj nu :)

Peace out <3


Kommentarer
Postat av: E:et i E.T

OJ! är din mormor bara 61 år?? inte för att man ska nämna en kvinnas ålder men min MAMMA fyller 57 i år.. !! (förlåt mamma)

2010-05-09 @ 22:25:12
URL: http://soundsaround.blogg.se/
Postat av: Celina

Haha ja hon var ung och dum när hon skaffade mor.. sen var mamma inte speciellt gammal när hon fick barn heller :P

2010-05-10 @ 07:45:35
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0