Koma! Dags att sova

Varför kan jag aldrig lägga mej när jag är trött från början? Jag har vart komatrött i typ tre timmar, men tvingar mej själv att sitta uppe ändå! Kollat på massa lägenheter. Åh, vill så gärna bo på kungsklippan! :) Supermys! Helt perfekt läge!! Finns dock många lägenheter där och jag spanar in dom alla!
Men pratade med en gammal bekant idag lite snabbt, en väldigt gammal bekant. Han kanske kommer in till stockholm nästa helg så ska vi ses.. det var ett bra tag sen sist kan jag säga! Februari 2009? Annars kan jag typ dra till uppis, inte jättelångt.. men men. Får se vad planerna blir då också.

Nu måste jag baskemej sova på riktigt! Upp och repa med Tittsen imårrn, måste bli intensivt och bra!! Myssånger på G, mer säger jag inte!! :) Och på kvällen spelar brors på band på Kafé 44, så jag ska dit och supporta såklart!
Kolla in dom små pågarna annars
www.myspace.com/positionawkward

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0