NOLIFER! (ytterst meningsfullt inlägg!)

HAha T vet vad jag pratar om när jag säger att jag inte haft nåt liv idag!!!!
Stannar kvar på kontoret typ en halvtimma efter utstämplad tid, går ner i P-rummet och chillar with Bff's sen med T och handlar lite nyttighetsmat i affärn... SEN åker jag hem! HAHA!! Jag har inget liv... borde skaffa mej en pojkvän eller nåt... eller näee, har redan haft lite diskussioner med miss K. Jag vet inte vad jag ska göra. BLÄÄ!
Borde SÅÅÅÅ sova nu (blir inte rätt att säga så på svenska... bara engelska) ska upp och hoppa halv 7 imårrn... SENAST! Jag missar typ tåget precis annars, eller hinner precis. Är så baskat långsam!
Jusste! Tänkte skriva en ordbok också. Vet att C väntat på en.. nån annan som skulle vara intresserad av en kopia?

Ska läsa bloggar nu, borsta tänderna sen sova!!!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Miss K

Bästa är nog bara att.. jaha-so-what-attityden,så länge man mår bra! Och dricker öl på lördag :)

2010-05-12 @ 00:14:52
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0