Oh what a night (Emelies rubrik!)

Inte på ett positivt sätt dock. Usch blä seg stängning! Ingen ninjastängning med Totte idag inte, nej nej. Känns ju inte helt OK att ringa och väcka både storC och A för att man har strul med diskis!!
 Dock har jag precis druckit ett stort glas mjölk nu, så jag är glad :) Ska bli skönt att vara ledig imårrn också! Måste få tag på Tittsen så vi kan repa imårrn också!
Nu är det inte långt kvar till bröllopet, och jag har GALET mycket att göra. Stressing out! Förmodligen det min lediga dag kommer gå ut på imårrn.. fixa iordning för bröllopet.

Men jag ska baskemej hinna ringa Sarah, min lilla personliga frisör också, ska klippas och färgas innan bröllopet!
Ska sova strax!!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0